Virtus.pro vydávají v rámci své prezentace na sociálních sítích různé příběhy ze zákulisí. V jednom z nich například vzpomínají, jak museli řešit telefonáty na své DOTA 2 hráče, na které sousedi zavolali policii s podezřením, že za stěnou sídlí nelegální kasino, hráči tam přitom akorát měli bootcamp, a každý den hráli do hluboké noci.
Ve 2, příspěvku jejich největší šéf Anton Cherepennikov vzpomíná na vyplácení peněz od Valve. Součástí každého turnaje, které Valve sponzoruje jsou i in-game samolepky, a hráči si tak můžou podpisy či loga svých oblíbených týmů lepit na své zbraně. Není žádným tajemstvím, že populární týmy z těchto předmětů inkasují až miliony dolarů. Když v roce 2016 po MLG majoru v americkém Columbusu začalo Valve rozesílat peníze z těchto in-game samolepek, tak transakce pojmenovali pouze lakonickým popisem - weapon sticker sales.
„Pro běžné fanoušky esportu není na těchto slovech nic neobvyklého, nicméně zaměstnanci litevské banky, se kterou jsme tenkrát spolupracovali, byli v šoku a vyděšení. Transakce byla zamítnuta a Virtus.pro bylo označeno za teroristickou organizaci, která prodává zbraně americkým soukromníkům. Musel jsem se zkontaktovat s bezpečnostními úředníky dané banky a několik hodin jim od úplného začátku vysvětlovat, co je to esport a CS:GO. Výsledkem bylo výrazné zlepšení zaměstnanců ve videoherní terminologii, díky čemuž bylo možné odmrazit naše peníze a ochránit naše dobré jméno.“
Upravená verze z FB Fragtime https://www.facebook.com/fragtime.cz/posts/3836935179688794
Zdroj: twitter Virtus.pro https://twitter.com/virtuspro/status/1383849188207722496
Aby si mohol vložiť komentár sa musíš najprv prihlásiť...